Кошик
Залюбки відповімо
на всі Ваші питання
Телефонуйте!
0800 357 157 *дзвінки безкоштовно
Вам передзвонити?

Автозапчасть JRP7842 производителя TRW

Бренд Назва Наявність Термін постачання Ціна Замовлення
TRWJRP7842 TRW JRP7842 Рульовий механізм Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність

Аналоги для TRW JRP7842

ELSTOCK11-0969R ELSTOCK 11-0969R Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту
Для виробника рульового керування: TRW
Оснащення / обладнання: для автомобілів без активного кермового керування

Уточнити наявність
DRI711520969R DRI 711520969R Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту
Для виробника рульового керування: TRW
Оснащення / обладнання: для автомобілів без активного кермового керування

Уточнити наявність
FORD1234377
FORD 1234377
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD1306946
FORD 1306946
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD1317164
FORD 1317164
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD1319899
FORD 1319899
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD1320324
FORD 1320324
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD1329314
FORD 1329314
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD1363749
FORD 1363749
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD1471968
FORD 1471968
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD1510269
FORD 1510269
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD1698395
FORD 1698395
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HA
FORD 3M513A500HA
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HE
FORD 3M513A500HE
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HG
FORD 3M513A500HG
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HH
FORD 3M513A500HH
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HJ
FORD 3M513A500HJ
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HK
FORD 3M513A500HK
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HL
FORD 3M513A500HL
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HM
FORD 3M513A500HM
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HN
FORD 3M513A500HN
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність
FORD3M513A500HP
FORD 3M513A500HP
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Уточнити наявність