Кошик
Залюбки відповімо
на всі Ваші питання
Телефонуйте!
0800 357 157 *дзвінки безкоштовно
Вам передзвонити?

Гарантійні зобов`язання

Умови надання гарантії на автомобільні запчастини, що реалізуються через інтернет-магазин ДЕТАЛЬКА:

1. Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини (загальні умови):

- неправильно підібрані за каталогом;

- встановлені з порушенням технології виконання ремонтних робіт; або з використанням компонентів і матеріалів не передбачених комплектацією виробника запчастини (монтажні елементи або складові компоненти виробу замінені на інші, не передбачені заводською комплектаціею);

- пошкоджені під час монтажу / демонтажу;

- з механічними пошкодженнями (пошкоджені в наслідок аварії, недбалої експлуатації або при спробі самостійного ремонту);

- пошкоджені або такі що втратили частину чи повністю свої робочі характеристики в наслідок використання їх в поєднані з супутніми вузлами, компонентами або робочими рідинами не відповідної якості / не задовільного стану / що не відповідають вимогам виробника або перебувають в несправному стані.

- ознаками перегріву в наслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт;

- модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, то що)

- с ознаками втручання в наслідок спроб самостійного відновлення / ремонту гарантійного вузла ;

- що вийшли з ладу внаслідок зношування;

- у разі продовження експлуатації виробу після прояву наявності дефекту;

- комплектність повернення яких не відповідає комплекту покупки;

- деталі які використовувались в важких умовах (спортивні змагання тощо);

- встановленні без дотримання вимог виробника стосовно технології заміни, в т.ч. без заміни супутніх компонентів відповідного вузла, мастил, робочих рідин відповідної якості і специфікації (згідно технологічних вимог виробника тощо);

- що експлуатуються в поєднанні з компонентами, які не відповідають конструктивним вимогам виробника, або мають незадовільний технічній стан (в тому числі несправні, пошкоджені тощо);

- деталі систем охолодження та кондиціювання під час монтажу яких використані матеріали ущільнення не передбачені технологічно (герметики, силікони тощо);

- компресори та радіатори кондиціонерів які були замінені без обов‘язкової промивки систем кондиціювання, заміни фільтра осушувача та інших супутніх компонентів згідно вимог виробника та якщо не було надано документів підтверджуючих проведення відповідних робот (заказ-наряд, акт виконаних робіт, тощо);

- у наряд-замовленні СТО на установку яких НЕ вказані (НЕ проведені) обов'язкові супутні роботи, пов'язані, в тому числі, і з обов'язковою заміною інших запасних частин у відповідності з вимогами виробника.

2. Для розгляду рекламації покупець повинен:

2.1 На протязі 14 днів після зняття запчастини з автомобіля надіслати її з відповідними документами на адресу інтернет-магазину ДЕТАЛЬКА;

2.2 Надати наступний пакет документів:

- заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;

- копію наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини з записом про гарантійні зобов’язання який має містити повну інформацію про СТО (назва, адреса, телефони тощо), автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт і встановлених запчастин (з печаткою продавця)*;

- копію накладної чи чеку, згідно яких рекламаційна запчастина була придбана в інтернет-магазині ДЕТАЛЬКА;

- акт рекламації, що заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою виконавця)*;

- Для елементів електрообладнання вартістю більше ніж 200 грн. з ПДВ – Висновок діагностичного обладнання про відповідну несправність що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді роздрукованого звіту, або фото, або в електронному варіанті);

- * якщо виконавець працює без печатки, надати копію витягу з державного реєстру про реєстрацію;

- ** не потрібен на продукцію Starline на суму рекламації до 1000 грн. з ПДВ, розповсюджується тільки на клієнтів фізичних осіб, які не зареєстровані як підприємці.

3. Зобов’язання інтернет-магазину ДЕТАЛЬКА по розгляду рекламації:

- надати відповідь замовнику впродовж 14 днів* з моменту надходження запчастини та комплекту документів зазначених у пункті 2 до інтернет-магазину ДЕТАЛЬКА;

- у випадку задоволення рекламації – замінити запчастину на нову (за умови наявності відповідної деталі на складах компанії) чи повернути грошові кошти за куплений товар;

- у випадку не задоволення рекламації – повернути надану запчастину замовнику. Якщо замовник в 10-ти денний термін з моменту відповіді не забере запчастину, то компанія не несе відповідальність за подальше її зберігання.

* якщо запчастина передана постачальнику для подальшого розгляду рекламації, термін відповіді замовнику може бути збільшений. Постачальник лише за собою право вимагати додаткову інформацію необхідну для розгляду рекламаційного звернення (в тому числі з наданням відповідних документів – роздруківок протоколів діагностики, фото відео фіксації, тощо), надання транспортного засобу або компонентів сполучених з рекламаційним виробом для перевірки.

4. Умови гарантії на групи товарів:

Датою відліку гарантійного терміну вважати дату монтажу запчастини на автомобіль.

На деталі які використовуються в таксі – гарантія 3 міс. чи 5 тис.км пробігу крім тих груп товару для яких гарантійні зобов’язання не передбачені взагалі

4.1. Деталі підвіски та рульового управління (LESJOFORS, KAYABA, LEMFORDER, RTS, CORTECO, SWAG, NIPPARTS, FEBEST, SIDEM); Компоненти пневматичної підвіски (модулі пневматичні амортизаційні, подушки, компресори, тощо):

Одна пружина

Гарантія не надається

Дві пружини**, деталі підвіски

 

Дві пружини KAYABA**

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

6 міс. чи 70 тис. км. пробігу

Компоненти пневматичної підвіски (модулі пневматичні амортизаційні, подушки, компресори, тощо):

- встановлені на оригінальному сервісі автовиробника (для автомобілів тієї ж марки), які мають відповідну сертифікацію

- встановлені на СТО, що не має відповідної сертифікації (оригінального сервіса)

 

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

Гарантія не надається

- на деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.

**- за умови придбання обох пружин в інтернет-магазині ДЕТАЛЬКА.


 

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини:

- встановлені без перевірки стану підвіски на момент встановлення;

4.2. Амортизатори (SACHS, ALKO, KAYABA, BILSTEIN):

Встановлено один амортизатор*

Гарантія не надається

Встановлено два амортизатора на вісь**

 

Встановлено два або чотири амортизатора KAYABA на вісь + монтажний/сервісний комплект **

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

6 міс. чи 70 тис. км. пробігу

Встановлено два амортизатори на вісь*** + опорні подушки + підшипники + монтажний/сервісний комплект.

KAYABA – при встановленні на авторизованому KAYABA сервісі або на фірмових СТО автовиробника (для автомобілів тіеї ж марки), які мають відповідну сертифікацію.**

12 міс. чи 20 тис. км. пробігу

12 міс. чи 70 тис. км. пробігу

Встановлено чотири амортизатора на автомобіль*** + опорні подушки + підшипники + монтажний/сервісний комплект

KAYABA – при встановленні на авторизованому KYB сервісі або на фірмових СТО автовиробника (для автомобілів тієї ж марки), які мають відповідну сертифікацію.

24 міс. чи 30 тис. км. пробігу

24 міс. чи 70 тис. км. пробігу


 

BILSTEIN – модулі пневматичної підвіски:

- встановлені на оригінальному сервісі автовиробника (для автомобілів тієї ж марки), які мають відповідну сертифікацію.

- встановлені на СТО що не має відповідної сертифікації (оригінального сервіса)

 

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

Гарантія не надається

- на амортизатори, що встановлені не на сертифікованій сервісній станції, а самостійно споживачем, розповсюджується гарантія 14 днів з дати покупки.

- на деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.

* - стосується продукції кожного виробника (включаючи STARLINE)

**- за умови придбання обох / амортизаторів в інтернет-магазині ДЕТАЛЬКА.

***- стосується амортизаційних стойок (в комплект продажу не входить монтажний/сервісний комплект) та за умови придбання обох / чотирьох амортизаторів в інтернет-магазині ДЕТАЛЬКА.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на амортизатори:

- встановлені без перевірки стану підвіски на момент встановлення

- претензії по демпфуючим властивостям амортизаторів, без надання результатів перевірки на «шок-тестері», не розглядаються, (за винятком явної втрати працездатності).

4.3. Вихлопні системи (KLARIUS, VECTOR, MTS, POLMOstrow):

Одна частина вихлопної системи без монтажних матеріалів

3 міс. чи 5 тис. км. пробігу

Одна частина вихлопної системи + монтажні матеріали

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

Вся вихлопна системи + монтажні матеріали

12 міс. чи 20 тис. км. пробігу

4.4. Електрообладнання (свічки запалювання та розжарювання NGK, DENSO, високовольтні кабелі CAROL, TESLA, стартери та генератори HC PARTS, лямбда-зонди NTK, деталі системи запалювання та датчики FACET, паливні насоси SIDAT, Pierburg):

Стартер, генератор, лямбда-зонд, високовольтні кабелі, деталі системи запалювання, паливні насоси

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

Комплект свічок + високовольтних кабелів

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

Комплект свічок

3 міс. чи 5 тис. км. пробігу

- на деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.

- для елементів електрообладнання вартістю більше ніж 200 грн. з ПДВ – обов’язково надаеться Висновок діагностичного обладнання про відповідну несправність, що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді роздрукованого звіту, або фото, або в електронному варіанті).

 

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на деталі:

-встановлені без перевірки стану електричних мереж, реле-регулятора напруги, котушки та деталей системи запалювання автомобіля / при відсутності результатів діагностики стану електромереж та електрообладнання автомобіля при встановленні запчастини та на момент виявлення несправності.

- свічки запалювання з ознаками нагару.

4.5. Деталі зчеплення та маховики (SACHS, VALEO, NIPPARTS, LUK):

Одна деталь зчеплення (корзина, диск, вижимний підшипник), маховик

3 міс. чи 5 тис. км. пробігу

Комплект зчеплення, маховик + комплект зчеплення

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

- на деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.

 

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на деталі:

- встановлені без перевірки інших деталей зчеплення;

- з ознаками перегріву;

4.6. Підшипники ступиць, ступиці та ШРУСи всіх виробників:

Підшипник ступиці та ШРУСи

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

- на деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.

 

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на деталі:

- встановлених без застосування деталей з комплекту (сальників, шплінтів, болтів, гайок, тощо);

4.7. Система охолодження та кондиціювання (термостати, водяні насоси, радіатори СО, компресори кондиціонера, радіатори систем кондиціювання всіх виробників):

Радіатор, водяний насос, термостат

(без заміни антифризу)

3 міс. чи 5 тис. км. пробігу

Водяний насос / радіатор + антифриз**

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

Водяний насос + радіатор + антифриз

12 міс. чи 20 тис. км. пробігу

Компресор кондиціонеру

12 міс.

- на компресора Starline гарантійний термін – 24 місяці;

- на деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу;

* -по продукції виробництва NISSENS, KOYORAD гарантійні випадки розглядає виробник, термін розгляду – до 15 робочих днів.

** - для радіаторів NISSENS гарантійний термін 12 міс. чи 10 тис.км. пробігу за умов дотримання вимог виробника щодо процедури встановлення.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на деталі всіх брендів якщо:

- під час монтажу яких використанні матеріали ущільнення не передбачені технологічно (герметики, силікони тощо)

- компресори, радіатори кондиціонерів які були замінені без обов’язкової промивки системи кондиціювання, заміни фільтра – осушувача та інших супутніх компонентів згідно вимог виробника (якщо не було надано документів підтверджуючих проведення відповідних робіт (заказ-наряд, акт виконаних робіт, тощо…)

- експлуатація яких проводилась із застосуванням робочих рідин, мастил що не відповідають вимогам виробника / не належної якості.

4.8. Фільтри масляні, паливні та повітряні всіх виробників:

Фільтри (масляні, паливні, повітряні, інші)

на строк заміни, рекомендований виробником автомобілів

4.9. Гальмівна система (дискові колодки, барабанні колодки, гальмівні диски, гальмівні барабані гідравліка всіх виробників):

Гідравліка Tecnodelta

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

Гальмівні колодки

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

Гальмівні диски

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

- на деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на деталі:

- встановлені без перевірки стану гальмівної системи (дисків, гідравліки, тощо);

- на гальмівні колодки які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків;

- на компоненти гальмівної системи що зазнали перегріву в наслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи.

4.10. Комплекти ременів ГРМ , Ремені ГРМ + Ролики всіх виробників:

Комплекти ременів ГРМ, Ремінь ГРМ + ролики

на строк заміни (пробіг), рекомендований виробником автомобіля але не більше 12 міс.

- на деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.

 

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на деталі:

- встановлені без перевірки стану натяжних роликів та шківів;

4.11. Акумулятори (XT, ТАВ, ВОSСН, STARLINE):

Умови надання гарантіїта інструкції з експлуатації, наведено. в гарантійному талоні що додається до акумулятора при продажу. Наявність повністю заповненого гарантійного талона – обов’язкова умова для розгляду рекламаційного звернення.

Акумулятори ХТ, ТАВ, STARLINE легкової серії

24 місяці*

Акумулятори BOSCH (S3, S4, S5, S6) легкової серії

24 місяці*

Акумулятори ХТ, ТАВ, STARLINE, BOSCH (серії Т) що використовуються попарно на автомобілях с напругою бортової мережі 24 В (вантажний, важкий комерційний транспорт и т.п.)

12 місяців*

Акумулятори серії МОТО всіх брендів

12 місяців **

* - При використанні аккумулятора на таксі або для запуску поршневих двигунів, встановлених не на автомобілі, гарантійний термін становить 6 місяців. Відлік гарантійного періода починається з моменту продажу АКБ кінцевому споживачеві (дата фіксується накладною покупки або касовим чеком оплати).

** - початком відліку гарантійного періоду вважається дата придбання АКБ (дата фіксується накладною покупки або касовим чеком оплати)

- термін гарантії може бути змінено (в т.ч. збільшено під час проведення акцій), що буде зазначено в гарантійному талоні.

- термін гарантії 24 місяці для АКБ ХТ, ТАВ стосується акумуляторів придбаних у Елит Україна починаючи з 01.11.2014р

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на акумулятори:

- встановлені без перевірки стану електрообладнання (без відповідного акта перевірки електрообладнання);

-на акумулятори BOSCH які не мають наклейку - ідентифікації «Перевірено»

 

4.12. Продукція STARLINE:

Вся продукція STARLINE*

24 міс.

*- гарантія не розповсюджується на склоочисники, лампочки.

- гарантійні умови для АКБ STARLINE наведено в п. 4.11 цих умов.

4.13. Інструмент:

4.13.1 Інструмент FORCE:

Вся продукція FORCE

12 міс.

4.13.2 Гідравлічне обладнання:

Домкрати пляшкові, підкатні, преси, крани для двигунів і стійки трансмісійні *

14 дней.

*- розповсюджується тільки на заводський брак, на виявлення якого відводиться 2 тижні з дня покупки;

- якщо обладнання виходить з ладу протягом 2 тижнів, то ремонт буде проводиться за рахунок постачальника (термін гарантійного ремонту до 20 робочих днів / може бути збільшеній у випадку відсутності необхідних запчастин);

4.14. Деталі двигуна FM, ELRING, ET ENGINETEAM, INA:

Прокладки та сальники двигуна

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

Поршневі кільця, вкладиші, клапани та їх компоненти, розподільчі вали

6 міс. чи 10 тис. км. пробігу

- на деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.

4.15. Ресори підвіски:

Ресори

6 міс. або 10 тис.км.пробігу

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на деталі:

- деталі с ознаками перевантаження (зміни в геометрії ресори, деформація, руйнування);

4.16. Верхні багажники THULE:

Верхні багажники та аксесуари THULE

6 міс. або 10 тис. км. пробігу

4.17. Витратні матеріали та запчастини (в тому числі мастила, робочі рідини, лампочки, запобіжники, тощо)

Витратні матеріали та запчастини

Гарантія не надається

4.18. Автоксесуари:

Компресора**

18 місяців*

Автопилисоси, автохолодильники, зарядні пристрої, вентилятори, мийки**

12 місяців*

Антени, Замки ЦЗ, сигнали звукові, перетворювач напруги, прикурювачи**

6 місяців*

Троси буксирувальні, стяжка вантажна, насоси механічні, щітки для миття, каністри металеві

3 місяці*

Знаки аварійні, рамки номерні, тенти автомобільні, майки та накидки на сидіння, чохол керма***

14 днів*

Витратні матеріали

Гарантія не надається

* - відлік гарантійного періоду починається з дати продажу (дата фіксується накладною покупки або касовим чеком оплати)

** - гарантійні випадки розглядає постачальник. У випадку виявлення дефекту виробництва та за умови можливості відновлення роботоздатності обладнання, постачальник ремонтує прилад за власний рахунок; або (у випадку неможливості відновлення) – обмінює на аналогічний новий. Термін надання відповіді замовнику – до 1-го місяця.

*** - розповсюджується тільки на заводський брак, на виявлення якого відводиться 2 тижні з дня покупки;

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на деталі:

- якщо не надано / не заповнено гарантійний талон (в тих випадках коли він передбачений)

- с ознаками недбалої експлуатації (порушення інструкцій та вимог виробника)

- с ознаками недбалого зберігання (пошкодження вологою, корозія тощо)

- з механічними / термічними пошкодженнями (пошкоджені в наслідок аварії, недбалої експлуатації або при спробі самостійного ремонту або втручання в конструкцію то що );

4.19. Склоочисники:

Склоочисники (всіх виробників)

Гарантія не надається

4.20. Деталі кузова, оптика:

Деталі кузова (окрім деталей оптики)

Гарантія не надається

Оптика (фари головного світла, протитуманні фари, повторювачі повороту, покажчики повороту, ліхтарі задні, ліхтарі габаритні)

6 міс. або 10 тис.км

Лампи автомобільні (в тому числі розжарювання, галогенні головного світла, сигнальні, світлодіодні та ін.);
Лампи газорозрядні високого тиску ксенонові (окрім PHILIPS, TESLA, BOSCH )

 

Гарантія не надається

Лампи газорозрядні високого тиску (ксенонові) PHILIPS, TESLA, BOSCH *

6 міс. або 10 тис.км **

* - гарантійні претензії до якості ламп газорозрядних високого тиску (ксенонових) приймаються до розгляду тільки за умови наявності / надання оригінальної індивідуальної упаковки;
** - відлік гарантійного періоду починається з дати продажу (дата фіксується накладною покупки або касовим чеком оплати).

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на деталі в наступних випадках:

- при наявності механічних, термічних пошкоджень;

- поломка електрокомпонентів оптики після встановлення на автомобіль;

- запотівання фар, ліхтарів

- відшарування хромового покриття

4.21. Паливні баки:

Паливні баки (всіх виробників)

Гарантія не надається

4.22. Лобові стекла, скло салону

Лобові стекла, скло салону

Гарантія не надається

4.23. Оригінальні запчастини*.

Оригінальні запчастини

- встановлені на оригінальному сервісі автовиробника (для автомобілів тієї ж марки), які мають відповідну сертифікацію.

- встановлені на СТО що не має відповідної сертифікації (оригінального сервіса)

6 міс. або 10 тис.км

Гарантія не надається

* - Гарантійні випадки розглядає виробник. Термін надання відповіді замовнику – 1 Місяць.

4.24. Продукція BOSCH:


 

звукові сигнали

гальмівні системи та їх компоненти

системи запалювання та їх компоненти

стартери та генератори і їх частини

ремені

12міс. з моменту продажу * або 10тис.км

Фільтра

12 міс з моменту продажу * або кілометраж, регламентований виробником автомобілів для заміни

- На деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.

- Для елементів електрообладнання – обов’язково надається висновок діагностичного обладнання про відповідну несправність що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді відповідного роздрукованого звіту).

* - початком відліку гарантійного періоду вважається дата придбання (дата фіксується накладною покупки або касовим чеком оплати)

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на:

- деталі гальмівної системи встановлені без перевірки стану гальмівної системи (дисків, гідравліки, тощо);

- гальмівні колодки які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків;

- компоненти гальмівної системи що зазнали перегріву в наслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи.

- Компоненти електрообладнання встановлені без перевірки стану електричних мереж, реле-регулятора напруги, котушки та деталей системи запалювання автомобіля;

- свічки запалювання з ознаками нагару.

4.24.2 Системи бензинового та дизельного живлення, впорскування і їх компоненти.

На системи та компоненти бензинового / дизельного живлення, впорскування виробництва BOSCH, гарантію підтримує мережа гарантійних станцій «БошАвтоСервіс. Інформація за адресою:

http://ua.bosch-automotive.com/uk/startpage/startpage_1 ,

або за телефоном лінії тех. підтримки Bosch: 0 800 500303

або 6 місяців з дня продажу.

4.25. Запчастини які використовуються в таксі:

На деталі які використовуються в таксі – гарантія 3 міс. чи 5 тис.км пробігу крім тих груп товару для яких гарантійні зобов’язання не передбачені взагалі

5. Стандартні умови гарантії:

5.1 На групи товарів, що не вказані в пункті 4 розповсюджується стандартний строк гарантії –

6 місяців або 10 тис. км. пробігу (згідно Закону України «Про захист прав споживачів).