Кошик
Рік випуску авто
Марка авто
Модель авто
Модифікація авто
Автозапчасть Генератор SPIDAN 5012
Уточнити наявність
Країна виробництва: Германия
Бренд-виробник: SPIDAN
Артикул запчастини: 5012
Бренд-виробник: SPIDAN
Артикул запчастини: 5012
Характеристики
Діаметр [мм] | 56 |
Кількість канавок | 5 |
Напруга, В] | 14 |
Ремінний шків | з багаторучковим струмковим шківом |
Струм зарядки від генератора (А) | 70 |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
PEUGEOT | 9620332580 |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
CITROEN AX (ZA-_) | 15 D | 1994 (серпень) - 1997 (грудень) | 1527 | 43 кВт - 58 к.с. | VJZ (TUD5), Дизель |
CITROEN AX (ZA-_) | 15 D | 1994 (серпень) - 1997 (грудень) | 1527 | 40 кВт - 54 к.с. | VJY (TUD5), Дизель |
CITROEN SAXO (S0, S1) | 1.5 D | 2001 (липень) - 2004 (квітень) | 1527 | 43 кВт - 58 к.с. | |
CITROEN SAXO (S0, S1) | 1.5 D | 1996 (вересень) - 2003 (вересень) | 1527 | 40 кВт - 54 к.с. | VJY (TUD5), Дизель |
CITROEN SAXO (S0, S1) | 1.5 D | 1996 (вересень) - 2001 (червень) | 1527 | 42 кВт - 57 к.с. | VJZ (TUD5), Дизель |
CITROEN XSARA (N1) | 1.5 D | 1997 (квітень) - 2000 (вересень) | 1527 | 42 кВт - 57 к.с. | VJZ (TUD5), Дизель |
CITROEN XSARA Break (N2) | 1.5 D | 1997 (жовтень) - 2000 (вересень) | 1527 | 42 кВт - 57 к.с. | VJZ (TUD5), Дизель |
NISSAN MICRA II (K11) | 1.5 D | 1998 (лютий) - 2003 (лютий) | 1527 | 42 кВт - 57 к.с. | TD15, Дизель |
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) | 1.5 D | 1994 (червень) - 1996 (квітень) | 1527 | 43 кВт - 58 к.с. | VJY (TUD5), Дизель |
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) | 1.5 D | 1994 (червень) - 1996 (квітень) | 1527 | 40 кВт - 54 к.с. | VJY (TUD5), Дизель |
PEUGEOT 106 II (1) | 1.5 D | 1996 (травень) - йде виробництво | 1527 | 40 кВт - 55 к.с. | VJY (TUD5), Дизель |
PEUGEOT 106 II (1) | 1.5 D | 1998 (квітень) - йде виробництво | 1527 | 42 кВт - 57 к.с. | VJX (TUD5), Дизель |
ROVER 100 / METRO (XP) | 115 D | 1994 (грудень) - 1998 (грудень) | 1527 | 42 кВт - 57 к.с. | TUD 5, Дизель |