Кошик
Рік випуску авто
Марка авто
Модель авто
Модифікація авто
Автозапчасть Лямбда-зонд CALORSTAT BY VERNET LS150027
Уточнити наявність
Країна виробництва: Франция
Бренд-виробник: CALORSTAT BY VERNET
Артикул запчастини: LS150027
Бренд-виробник: CALORSTAT BY VERNET
Артикул запчастини: LS150027
Характеристики
Довжина кабелю [мм] | 400 |
Кількість приєднань | 4 |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
LEXUS | 89467-50050 |
LEXUS | 89467-53020 |
PONTIAC | 88974015 |
PONTIAC | 88974383 |
PONTIAC | 88975491 |
SCION | 89467-02040 |
TOYOTA | 89467-02020 |
TOYOTA | 89467-02040 |
TOYOTA | 89467-04040 |
TOYOTA | 89467-04050 |
TOYOTA | 89467-0C030 |
TOYOTA | 89467-12010 |
TOYOTA | 89467-12030 |
TOYOTA | 89467-12100 |
TOYOTA | 89467-26020 |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
LEXUS GS (GRS19_, UZS19_, GWS19_) | 450h (GWS191) | 2006 (лютий) - 2011 (листопад) | 3456 | 218 кВт - 296 к.с. | 2GR-FSE, Электричество / Бензин |
LEXUS GS (GRS19_, UZS19_, GWS19_) | 450h (GWS191) | 2006 (лютий) - 2011 (листопад) | 3456 | 254 кВт - 345 к.с. | 2GR-FSE, Электричество / Бензин |
LEXUS IS C (GSE2_) | 250 | 2009 (квітень) - йде виробництво | 2499 | 153 кВт - 208 к.с. | 4GR-FSE, Бензин |
LEXUS IS II (GSE2_, ALE2_, USE2_) | 250 (GSE20) | 2005 (жовтень) - йде виробництво | 2499 | 153 кВт - 208 к.с. | 4GR-FSE, Бензин |
LEXUS IS II (GSE2_, ALE2_, USE2_) | 250 AWD | 2005 (жовтень) - йде виробництво | 2499 | 153 кВт - 208 к.с. | 4GR-FSE, Бензин |
LEXUS IS II (GSE2_, ALE2_, USE2_) | IS F (USE20) | 2007 (листопад) - йде виробництво | 4969 | 311 кВт - 423 к.с. | 2UR-GSE, Бензин |
LEXUS LS (UVF4_, USF4_) | 460 | 2006 (квітень) - йде виробництво | 4608 | 280 кВт - 381 к.с. | 1UR-FSE, Бензин |
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) | 1.6 | 2009 (травень) - йде виробництво | 1598 | 97 кВт - 132 к.с. | 1ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) | 1.8 | 2009 (лютий) - йде виробництво | 1798 | 108 кВт - 147 к.с. | 2ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) | 1.8 Hybrid | 2010 (вересень) - йде виробництво | 1798 | 73 кВт - 99 к.с. | 2ZR-FXE, Электричество / Бензин |
TOYOTA AVENSIS седан (ZRT27, ADT27) | 1.6 | 2008 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 97 кВт - 132 к.с. | 1ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA AVENSIS седан (ZRT27, ADT27) | 1.8 | 2008 (листопад) - йде виробництво | 1798 | 108 кВт - 147 к.с. | 2ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA AVENSIS седан (ZRT27, ADT27) | 2.0 | 2008 (листопад) - йде виробництво | 1987 | 112 кВт - 152 к.с. | 3ZR-FAE, 3ZR-FE, Бензин |
TOYOTA AVENSIS универсал (ZRT27, ADT27) | 1.6 | 2009 (лютий) - йде виробництво | 1598 | 97 кВт - 132 к.с. | 1ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA AVENSIS универсал (ZRT27, ADT27) | 1.8 | 2009 (лютий) - йде виробництво | 1798 | 108 кВт - 147 к.с. | 2ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA AVENSIS универсал (ZRT27, ADT27) | 2.0 | 2009 (лютий) - йде виробництво | 1987 | 112 кВт - 152 к.с. | 3ZR-FAE, 3ZR-FE, Бензин |
TOYOTA COROLLA седан (E15_) | 1.6 | 2009 (січень) - йде виробництво | 1598 | 97 кВт - 132 к.с. | 1ZR-FE, 1ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA FJ CRUISER (GSJ1_) | 4.0 i V6 | 2011 (січень) - йде виробництво | 3956 | 203 кВт - 276 к.с. | 1GR-FE, Бензин |
TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KDJ12_, KZJ12_, GRJ12_, TRJ12_) | 4.0 | 2002 (вересень) - 2004 (серпень) | 3956 | 179 кВт - 243 к.с. | 1GR-FE, 1GR-FE, Бензин |
TOYOTA PRIUS (ZVW3_) | 1.8 Hybrid | 2009 (квітень) - йде виробництво | 1798 | 73 кВт - 99 к.с. | 2ZR-FXE, Электричество / Бензин |
TOYOTA PRIUS Наклонная задняя часть (NHW20_) | 1.5 | 2003 (серпень) - 2009 (березень) | 1497 | 57 кВт - 78 к.с. | 1NZ-FXE, Бензин |
TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) | 2.0 | 2008 (грудень) - йде виробництво | 1987 | 116 кВт - 158 к.с. | 3ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) | 2.0 4WD | 2008 (грудень) - йде виробництво | 1987 | 116 кВт - 158 к.с. | 3ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) | 1.8 VVTi | 2007 (січень) - йде виробництво | 1798 | 98 кВт - 133 к.с. | 2ZR-FE, Бензин |