Кошик
Рік випуску авто
Марка авто
Модель авто
Модифікація авто
шарніри для ROVER MONTEGO Бензин 1.6
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| QUINTON HAZELL QR1838S Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Внутрішнє різьблення [мм]: M12x1,25Знайти аналоги Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: з укріплюючим матеріалом Розмір конуса [мм]: 12,5 Тип різьблення: з правим різьбленням | Уточнити наявність | |||||
| SIDEM 23832 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Довжина [мм]: 74Знайти аналоги Розмір конуса [мм]: 12,7 Розмір різьблення: FM12X1.25R Сторона встановлення: передня вісь, двосторонньо Схильність конуса: 1/8 | Уточнити наявність | |||||
| TRW JTE304 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управліннямЗнайти аналоги | Уточнити наявність | |||||
| VAICO V499512 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Сторона встановлення: з обох сторінЗнайти аналоги Сторона встановлення: зовнішній Сторона встановлення: передній міст | Уточнити наявність | |||||
| FIRST LINE FTR4130 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Розмір різьблення 1: M12x1.25Знайти аналоги Тип різьблення: з внутрішнім різьбленням Тип різьблення: з правим різьбленням | Уточнити наявність | |||||
| BORG & BECK BTR4130 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Розмір різьблення 1: M12x1.25Знайти аналоги Тип різьблення: з внутрішнім різьбленням Тип різьблення: з правим різьбленням | Уточнити наявність | |||||
| VEMA 16992 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Сторона встановлення: справаЗнайти аналоги | Уточнити наявність | ||||||
| ROVER GSJ194 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Сторона встановлення: справаЗнайти аналоги | Уточнити наявність | ||||||
| ROVER NAM3039 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Сторона встановлення: справаЗнайти аналоги | Уточнити наявність | ||||||