Кошик
Рік випуску авто
Марка авто
Модель авто
Модифікація авто
Клапан системи рециркуляції ОГ для FORD TRANSIT c бортовой платформой/ходовая часть (FM_ _, FN_ _) Дизель 2.4 DI (F_A_, F_B_, F_C_, F_D_)
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ELRING 026920 Знайти аналоги | ![]() |
Прокладка клапан повернення ОГ Знайти аналоги | Уточнити наявність | |||||
| STANDARD 14480 Знайти аналоги | ![]() |
Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0,9
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електричний Висота [мм]: 125 Довжина [мм]: 182 Кількість полюсів: 3 Форма штерсельного корпусу: овал Ширина (мм): 165 |
Уточнити наявність | |||||
| STANDARD 18027 Знайти аналоги | ![]() |
Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0.300
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електро-пневматичний Кількість полюсів: 3 Номер технічної інформації: 4mm Dia Pipe Форма штерсельного корпусу: овал |
Уточнити наявність | |||||
| STANDARD EGR339 Знайти аналоги | ![]() |
Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0,9
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електричний Висота [мм]: 125 Довжина [мм]: 182 Кількість полюсів: 3 Форма штерсельного корпусу: овал Ширина (мм): 165 |
Уточнити наявність | |||||
| STANDARD EGR385 Знайти аналоги | ![]() |
Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0.300
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електро-пневматичний Кількість полюсів: 3 Номер технічної інформації: 4mm Dia Pipe Форма штерсельного корпусу: овал |
Уточнити наявність | |||||
| STANDARD ERV146 Знайти аналоги | ![]() |
Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0,9
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електричний Висота [мм]: 125 Довжина [мм]: 182 Кількість полюсів: 3 Форма штерсельного корпусу: овал Ширина (мм): 165 |
Уточнити наявність | |||||
| STANDARD LEGR139 Знайти аналоги | ![]() |
Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0,9
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електричний Висота [мм]: 125 Довжина [мм]: 182 Кількість полюсів: 3 Форма штерсельного корпусу: овал Ширина (мм): 165 |
Уточнити наявність | |||||
| STANDARD LEGR240 Знайти аналоги | ![]() |
Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0.300
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електро-пневматичний Кількість полюсів: 3 Номер технічної інформації: 4mm Dia Pipe Форма штерсельного корпусу: овал |
Уточнити наявність | |||||
| WILMINK GROUP WG1190048 Знайти аналоги | ![]() |
Прокладка клапан повернення ОГ Знайти аналоги | Уточнити наявність | |||||
| STANDARD ERV291 Знайти аналоги | Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0.300
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електро-пневматичний Кількість полюсів: 3 Номер технічної інформації: 4mm Dia Pipe Форма штерсельного корпусу: овал |
Уточнити наявність | ||||||
| QUINTON HAZELL XEGR192 Знайти аналоги | Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0,9
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електричний Висота [мм]: 125 Довжина [мм]: 182 Кількість полюсів: 3 Форма штерсельного корпусу: овал Ширина (мм): 165 |
Уточнити наявність | ||||||
| FORD 1417557 Знайти аналоги | Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0.300
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електро-пневматичний Кількість полюсів: 3 Номер технічної інформації: 4mm Dia Pipe Форма штерсельного корпусу: овал |
Уточнити наявність | ||||||
| FORD 3C1Q-9D475-AA Знайти аналоги | Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0.300
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електро-пневматичний Кількість полюсів: 3 Номер технічної інформації: 4mm Dia Pipe Форма штерсельного корпусу: овал |
Уточнити наявність | ||||||
| FORD 1358617 Знайти аналоги | Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0,9
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електричний Висота [мм]: 125 Довжина [мм]: 182 Кількість полюсів: 3 Форма штерсельного корпусу: овал Ширина (мм): 165 |
Уточнити наявність | ||||||
| FORD YC1Q-9D475-CB Знайти аналоги | Клапан повернення ОГ
Вага, кг]: 0,9
Знайти аналоги
Вид експлуатації: електричний Висота [мм]: 125 Довжина [мм]: 182 Кількість полюсів: 3 Форма штерсельного корпусу: овал Ширина (мм): 165 |
Уточнити наявність | ||||||
| FORD 1 203 025 Знайти аналоги | Прокладка клапан повернення ОГ Знайти аналоги | Уточнити наявність | ||||||
| FORD 2S7Q 9D468AA Знайти аналоги | Прокладка клапан повернення ОГ Знайти аналоги | Уточнити наявність | ||||||








